• Wpisów:6
  • Średnio co: 165 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 14:34
  • Licznik odwiedzin:1 442 / 1157 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Co tam porabiacie?
U mnie jest OKEY!
Zdechnę zanim jutro będzie 16.00 i Violetta.Nie wytrzymam Fran.Diego,Viola.OMG!
YEEEJ! XDDDD
Maskara!No
Martynusia<3
 

 
Hej misie pysie Jak tam czas mija po szkole ?
Jeszcze Violi powtórki nieee...nadal,ale już za tydzień NOWE ODCINKI! YEEEE XD
Martynusia<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Mam nowe tło hehe I avek Naszukałam sie troszku
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czemu Vilu zawsze szepta coś Fran?Jakieś tajemnicze tajemnice hihi żartuje



Martynusia<3
 

 
Będę co JAKIŚ czas dodawać wpisy.No i ten o mnie:
1.Martyna
2.Zakopane
3.Krejzolka xdd
4.Lubię tańczyć
5.Neymar ♥
6.Śmieszna
7.Mam wielu przyjaciół
8.Mam 13 lat
I tyle .Pa <33
Martynusia<3
 

 
Cześć.Jestem tu ponieważ czytam kilka blogów,a jeśli nie mam konta to nie mogę dodawać komów(to znaczy mogę,ale np.goście nie głosują) Założyłam go tylko z tego powodu